Velkommen til H/F Samvirke


Velkommen til haveforeningen Samvirkes hjemmeside.

Hjemmesiden og indholdet her er tiltænkt foreningens medlemmer. Her finder du nyheder og praktisk information, ordensregler, bestemmelser, vejledninger m.m.


 

OBS!

 
 
SIDSTE FRIST FOR SALG I 2022
 
Hvis du vil sælge din have i 2022, så er sidste frist 15. september. 
Du kan sende en mail til bestyrelsen@hfsamvirke.dk - så sender vi papirerne til dig - eller du kan hente papirerne på kontoret. 

 

Kloak-færdigmeldinger H/F Samvirke 16.09.2022

1

 

 

4

5

6

7

8

8a

9

10

11

 

 

14

 

16

 

18

 

20

21

22

23

 

25

26

 

28

29

 

31

32

33

 

35 

36

37

38

 

40

 

42

43

44

45

46

 

48

49

 

 

52

 

 

55

56

57

58

59

60

61

62

63

 

 

66

67

68

69

70

71

72

73

74

75

 

77

78

79

80

 

 

 

84

85

86

 

 

89

 

91

 

 

 

95

96

97

98

99

100

101

102

103

104

105

106

107

 

109

110

 

 

 

114

 

116

117

118

 

120

121

 

123

 

125

 

 

 

 

 

131

132

 

134

135

136

 

138

139

140

141

142

143

144

145

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Alle Have numre der er nævnt har afleveret materialer der er godkendt. I alt 101 haver.

Hvis du mener du har afleveret materialer og ikke står på listen henvend dig på kontoret.

De materialer der skal afleveres er: Færdigmelding fra aut. kloakmester (husk aut.nr. skal stå på papirerne), og en tegning.

Bestyrelsen har netop modtaget ny anvisning omkring kloak godkendelse. Det betyder fristen for aflevering til Bestyrelsen er udskudt til 31.03.23.

Bestyrelsen afleverer derefter en oversigt over godkendte haver til Kredsen, som står for videregivelse af oversigten til Gladsaxe kommune.

Dernæst er det Gladsaxe Kommune som håndtere de haver der ikke har kloakeret / afleveret  materialer.  


 

HØSTFEST

lørdag 17. september

Jubilæum - Hvad skal der ske?

Foreningen søger medlemmer, der vil være med til at planlægge H/F Samvirkes 75-års jubilæum, som skal fejres i 2023.

Meld dig til Mille eller Eva via mail - bestyrelsen@hfsamvirke.dk - eller i kontortiden onsdage kl. 18-19.

Seneste nyt

17-September-2022

Sidste fællesarbejde 8. oktober

Sæsonens sidste fællesarbejde er lørdag 8. oktober.

Vi gør opmærksom på, at generalforsamlingen besluttede at øge gebyret for udeblivelse til 1.000 kr.

Ser her, hvilke haver der er indkaldt/endnu ikke har været til fællesarbejde ...

14-August-2022

Høstfest lørdag 17. september

Vi holder høstfest 17/9 i Fælleshuset og håber på, at rigtig mange vil være med til at samles om en festlig aften. Tilmelding på kontoret - se mere her!

08-August-2022

Bestyrelsesmøde HF Samvirke 28.06.22

Referat fra bestyrelsesmøde HF Samvirke 28.06.22

13-Juli-2022

Gangudvalget kommer rundt 16. august

John og Peter, gangudvalget, udfører sæsonens sidste rundering den 16/8. Der vil være fokus på: skel mod vej, havens generelle tilstand, pileurt, hække, buske og træer der trænger til beskæring samt havelåger og postkasser.

09-Maj-2022

Igen tid til banko!

Så er det igen tid til at spille banko i Samvirkes fælleshus. Første bankoaften er onsdag 25. maj. Se hele programmet her ...

03-Maj-2022

Opdaterede byggeregler

Generalforsamlingen 28. april 2022 vedtog supplerende bestemmelse vedrørende bygningshøjde. De opdaterede byggeregler gældende efter generalforsamlingen kan ses her.

13-Marts-2022

Ny police, fritidshusforsikring

Se den nye forsikringspolice her.

07-Marts-2022

Affald og containere

OBS! Til bioaffald (madrester m.m.) må kun benyttes særlige, grønne poser af genbrugsplast, som udleveres på kontoret.

Se her, hvad vores affalds- og containerordning med kommunen omfatter.

Brug containerne og pladsen for haveaffald korrekt - ellers skal foreningen betaler dyre gebyrer for sortering m.m.

01-August-2021

Tilslutning af kloak og vand

Vær opmærksom på, at anvende autoriserede håndværkere til både kloakering og vandtilslutning (VVS’er).
Det er et krav fra Gladsaxe Kommune og Kredsen for GODKENDELSE.

Hvis du er i tvivl om en håndværker er autoriseret kan du tjekke det via Sikkerhedstyrelsens autorisationsregister. Det er den enkelte have som selv er ansvarlig for valget af håndværker.

Flagmænd/kvinder søges

Vi savner at se Dannebrog i foreningens flagstænger og mangler en eller to personer, som vil være ansvarlige for at sætte og tage flaget ved kontoret og Fælleshuset på søndage, helligdage og andre flagdage.

Er det noget for dig? Så meld dig på kontoret (onsdage kl 18-19) eller send en mail til bestyrelsen@hfsamvirke.dk

  • Grus ved Fælleshuset

    Lejlighedsvis indkøber vi et læs grus til gruskassen ved Fælleshuset.

    GRUS KOSTER 25 KRONER PR. TRILLEBØR.

    Kom forbi kontoret, oplys hvad du har købt for, så bliver det afregnet over havelejen.

  • Brusebad og vaskeri

    DET KOSTER 5 KR. PR. BAD – meld antal af bad ind på kontoret. beløbet trækkes over havelejen.

    Ligeledes kan VASKEBRIK som sædvanligt 'optankes' på kontoret onsdage kl. 18-19.

  • Langsom, ensrettet kørsel - maks. 15 km/t

    Kør forsigtigt og langsomt! – MAKS. 15 KM/T.

    Det gælder både os selv, gæster, bude og håndværkere i foreningen 🙂